2007. Balaton

Győr-Balaton ismét nagy sikerrel! Június végén szerveztük meg az újabb Velorex nyaralást. Szerencsére a cseh vendégek mellett már a magyar klubtársak is szép számmal vettek részt a rendezvényen. A szokásokhoz híven ismét a győri pihenő kempingben kezdtük a nyaralást. Kirándulást tettünk a Szigetközben, majd fürödtünk egy bányatóban. Tovább indultunk a Balatonra. A népes társaság mindenhol nagy feltűnést keltett, amerre elhaladtunk csak dudáltak, integettek. A Balatonra érkezve elfoglaltuk szokásos helyünket a kempingben, fürdés, pancsolás következett. Kirándulást tettünk Tihanyban, megnéztük a pazar kilátást, nyaltunk egy jó fagyit. Túrát tettünk a Balaton felvidéken, meglátogattuk a Hegyestű bazalt orgonáit. Ellátogattunk Hévízre, belevetettük magunkat a termál tó meleg vizébe. Esténként sütögetéssel, iszogatással, beszélgetéssel tettük feledhetetlenné ezt a csodálatos balatoni nyaralást. A nyaralást befejezve cseh barátaink úgy döntöttek, hogy hazafelé nem a legrövidebb utat választják, így elfogadták meghívásunkat, és ellátogattak hozzánk. Megmutattuk Budapest szebb helyeit, a Dunakeszi Dunapartot, ettünk nagyszerű pizzát Karcsiéknál, majd este szalonnasütéssel koronáztuk meg a napot. Másnap elkísértük barátainkat a szlovák határra, ahol érzékeny búcsút véve tőlük elindultunk haza.