Boskovice 2005

A Velorex Klub 5 veloval és 8 fővel vett részt a találkozón, ahol összesen 169 velorex volt.

2005 április 28-án reggel 6 órakor indultunk Dunakesziről, amit sikerült is tartanunk. A korai indulásnak köszönhetően gyorsan átjutottunk Pesten. Az első megállónk Esztergomban volt, ahol kicsit nyújtóztunk, nézelődtünk.Innen indultunk a “találkozási pont”, Bajc felé. Itt csatlakozott hozzánk Pisti és Tamás. Tamás bemutatta legfrissebb újítását.Kis tracsparti után máris folytattuk az utat.

A hosszú út kivette erőnket, ezért megálltunk ebédelni, és egyúttal megnéztük Pisti velóját, mert kis fordulaton nem ment az egyik henger. A hosszú út kivette erőnket, ezért megálltunk ebédelni, és egyúttal megnéztük Pisti velóját, mert kis fordulaton nem ment az egyik henger. Másnap reggel nem sokkal az indulás után furcsa hangok jöttek Hurvinkából, ezért tartottunk egy szervizt. Szerelés közben kiderült, hogy a lánckerék lazult meg. Brnot elhagyva bevetettük magunkat az erdőbe, ahol találtunk egy piszkos hideg vizű folyócskát. Megmutattam a helybelieknek, hogyan is kell pisztrángot fogni. A sok kaland után kora este megérkeztünk Boskovicébe Péntek este finom vacsora után megkerestük a kempinget, majd elfoglaltuk kényelmes faházainkat. Szombat reggel egy bőséges reggeli után húztunk a láncokon az egésznapos verseny miatt. 9-kor kezdődött a verseny.Játékos feladatokat kellett megoldanunk párokban.

1. Összekötött kézzel, lábbal átkúszni a velón és megérinteni a nyers halat. 2. Egy helyi sörgyár előtt egyensúlyozni egy pohár vízzel, majd beverni egy üveg sört. (Pistinek ez olyan jól ment, hogy csak nehezen tudta abba hagyni). 3. Saját készítésű íjjal és nyíllal célbalőni. Ezek után Tamásék lemaradtak, és emiatt eltévedtek. Amíg vártuk őket, beiktattunk egy kis ebédet.Ebéd után következett a negyedik játék, erről sajnos a kiskorú nézők miatt nem szeretnék nyilatkozni. 5. Kínai evőpálcikákkal csavarokat átrakni egyik bödönből a másikba. 6. Vízzel teli zacskókat dobni egy vízzel teli vödörbe. Az utolsó feladat után indultunk vissza Boskovicébe. Útba ejtettük millitarista ismerőseinket, akik elvittek minket terepezni. Vasárnap reggel gyülekező, felvonulás. Délben elindultunk haza. Hétfőn hajnali 1 órára értünk haza, fáradtan és álmosan.