Balaton 2006

2006.07.09. – 07.16. Velorex találkozó Győr-Balatonakali

2006 nyarán 3. alkalommal rendeztük meg Nemzetközi Velorex Találkozónkat. A cseh márkatársak ismét nagy számmal érkeztek. A Magyar Velorex Klub tagjai se hagyták ki a kiváló alkalmat a közös pihenésre, bulizásra, fürdésre és persze a rengeteg velozásra. Az elöző két évhez hasonlóan most is a győri Pihenő kempingben volt a találkozás Julius 9.-én. A kempingben a már jól megszokott kedves fogadtatás várt minket, sajnos technikai okok miatt a medencét nem töltötték fel, így csak a tusolóban tudtuk lemosni az út porát.

Megérkezésünk pillanatában szembesültünk a ténnyel, hogy a cseh velosok már a teraszon söröznek, így gyorsan csatlakoztunk. Rövid ismerkedés után elfoglaltuk helyünket a kempingben. A tavalyi találkozóhoz képest fejlődött az infrastrukturánk egy hűtőládával (a rengeteg sörnek) és egy lakóautóval. A szokásokhoz híven rendeztünk egy győri városnézést, amit megfűszereztünk fürdéssel a Kis Dunában.

A következő nap verőfényes napsütésben indultunk el a Balatonra. Megérkezésünk után rögtön a habokba dobtuk magunkat és kipróbáltuk a “nagy gumit”. Esténként meghitt beszélgetések, sörözés, sütögetés, stb….. Ha valaki kérdezné hogyan hoztuk a tüzelőt ……………… hát nem kézben. Másnap elindultunk meghódítani a környéket. Az úti cél Tihany volt. Karcsi előrelátóan gyújtást állított indulás előtt. A gyerekeknek külön velorexet biztosítottunk. “Kamillnál néha nem működött megfelelően a fék”, emiatt rá kellett segítenie. Következő nagyobb túránk Nagyvázsony gyönyörű várromjához vezetett. Útközben kérdeztem sofőrömet, hogy tetszik-e neki a találkozó? Itt azt hiszem a fordítással nem kell bajlódni. A fárasztó kirándulás után jól esett a kiadós ebéd, majd a pihenés kinek így-kinek úgy. Karcsi szundi után minden arra haladóval tudatta kik is vagyunk. Sajnos eljött a szombat, amit egyikünk sem várt, és vele eljött az érzékeny búcsú ideje.

A nyaralás nagyon jól és élménydúsan telt, sok nevetéssel, sok velozással. Minden résztvevőnek köszönöm, hogy megtisztelt bennünket jelenlétével.

Szeretettel meghívok minden kedves velorex tulajdonost és velorexel nem rendelkező szinpatizánst 2007-es találkozónkra.